Răzvan Lucescu: "Dacă Mutu joacă la fel cum a făcut-o cu Liverpool, nu pierdem în Serbia"

Selecţionerul României, Răzvan Lucescu, consideră că reprezentativa trebuie să-şi propună obţinerea unui rezultat pozitiv la Belgrad şi recunoaşte că îndeplinirea acestui obiectiv depinde de forma lui Adrian Mutu.


"Să vedem cum va fi şi cu Adi Mutu, l-am văzut în meciul cu Liverpool de la Florenţa şi mi-a plăcut foarte mult, evoluţia lui mi-a dat speranţe. I-am spus că o prestaţie asemănătoare la Belgrad ne va face să nu pierdem. Am vrut să-l convoc şi pe Nicoliţă, dar nu s-a putut pentru că este accidentat."

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com