«La două noaptea nu era nici un fotbalist în cantonament!»

După ce oficialii FRF şi-au luat mâna de pe Adi Mutu, fotbalistul a găsit un protector în persoana lui Alex, un prieten din copilărie.
Tânărul, partener cu „decarul" naţionalei la ieşirile nocturne, a dezvăluit că „Briliantul" nu este singurul fotbalist care a ieşit în oraş în acea seară.



În plus, acesta susţine că în momentul în care el l-a dus pe Adi la baza de cantonament, nici unul dintre elevii selecţionerului nu se afla în hotelul de la Mogoşoaia.
„În seara aceea, ştiu că băieţii aveau liber în program. Noi am stat la restaurant până la 2.30, dar lumea nu se gândeşte că de fapt Adi este obişnuit cu fusul orar din Italia, că acolo trăieşte, deci e cu o oră în urmă. Practic, Adi a stat în oraş până la ora 1.30. Eu, personal, l-am dus la Mogoşoaia, şi credeţi-mă că nu era nici un jucător când am ajuns noi la hotel", a spus Alex Pârvuţ într-o intervenţie în direct la OTV.
Prietenul lui Mutu - fost judoka - crede că paparazzi au fost chemaţi de cele două fete cu care au stat la masă.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com