"Chivu rămâne lider, Mutu n-a fost în regulă" Vezi unde crede Lucescu jr. că a greşit cu Serbia

Răzvan Lucescu confirmă ruptura de Mutu. Selecţionerul spune că Mutu a dezamăgit, în timp ce Chivu a confirmat încrederea pe care i-a acordat-o. Lucescu jr recunoaşte că a greşit strategia la Belgrad.


"Pentru a reuşi în viaţă este nevoie şi de esecuri, pentru că este important să înţelegi exact comportamentul şi atitudinea după astfel de lucruri. Am avut de învăţat şi eu după eşecul de la Belgrad. Sunt confirmări, cum sunt şi infirmări. Chivu este o confirmare. Despre Mutu, nu aş vrea să comentez. S-a discutat mult prea mult. E clar că ce s-a întâmplat nu a fost în regulă. Primul responsabil de rezultat este antrenorul şi sunt foarte conştient că am făcut şi eu nişte greşeli în acest joc, chiar şi din punctul de vedere al atmosferei la acest meci. Am simţit o anumită stare de spirit bună, dar am interpretat-o şi prin prisma faptului că revenise Mutu. Îmi reproşez acest lucru", a declarat Răzvan Lucescu la gsptv.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com