Multumesc domnule Gheara!

Interventia domnului Nicu Gheara de la Fanatik Show, a facut lumina in viata lui Adrian Mutu. Eu credeam ca el a renascut ca pasarea Phoenix din propria cenusa, ei bine nu, Mutu a renascut din mainile lui Nicu Gheara! Si nu oricum, ci FORTAT!
Multumesc domnule Gheara pentru iluzia “Adrian Mutu” pe care ati creat-o in ultimii ani. Era prea frumos sa fie adevarat. Am idolatrizat “o holograma” creata de domnul Gheara!
Poate Adi a invatat ceva dupa “cazul Chelsea”, dar nu suficient. Poate invata mai mult acum. Cel putin … asa imi doresc.
Multumesc domnule Gheara ca in seara aceea la Fanatik Show ati spus multe adevaruri, care m-au facut sa imi schimb intr-o oarecare masura parerea deapre Adrian Mutu.
Si va multumesc inca de acum, ca o sa-l schimbati iar dupa escapadele din ultimele zile.
Va scriu cateva declaratii a lui Adrian din ultimii 4-5 ani.
“Nu as putea trece peste minciuna, tradare si lipsa de respect.”
(Revista Diva, decembrie 2008)
“Si idoli au defecte, si idoli gresesc. Eu sunt printre cei care pot sa traiasca si cu faptele mele mai putin bune. Dar, cand gresesti, e important sa nu le faci rau celor din jurul tau”.
(Revista Tabu, decembrie 2006)
“Daca azi mananc 4-5 prajuturi, maine si poimaine nu mai mananc asa ceva – trebuie sa ai intotdeauna un bilant general in ceea ce faci … Sau daca azi consum 2 pahare de vin plus, mine, poimaine nu mai beau”
“Cred ca propria dorinta de a reveni ma ajutat cel mai mult. M-au ajutat si persoanele care au fost langa mine, parintii mei, sora mea, Consuelo, toti prietenii pe care ii am din copilarie. Si m-au sustinut, mi-au dat incredere in mine – pe care in acel moment, nu o aveam la un nivel foarte ridicat”
(Revista Men’s Health, martie 2006)
“M-am schimbat si ma enerveaza barbatii care spun ca nimic nu-i schimba sau nu e ok sa te influenteze o femeie, mai ales nevasta. Eu am facut asta ca sa o am langa mine, mi-am dat seama de la inceput ca e o femeie speciala – pentru mine, nu stiu cum o privesc altii. Toata lumea imi spune ca e foarte frumoasa, si eu stiu asta. Dar daca era numai foarte frumoasa si asta-i tot, nu era acelasi lucru. Nu m-as fi schimbat numai pentru atat. Cred ca alaturi de Consuelo am descoperit ce-mi doresc, dar nu dezvolt, ca nu facem poezie.”

"Mi-ar placea ca lumea sa se gandeasca ca sunt om care are si bune si rele, care are buna vointa, care a devenit cu familist."

"Ma distrez, dar altfel. Vreti sa spun acum ca nu mai intru intr-un club? Ba da. Ca nu m-ai pierd nopti? Da, dar asta nu prea mai fac, pentru ca am invatat regulile performantei. Extravagantele se fac la inceput, cand dai de bani la o varsta mica, dupa ce ai facut si ai dres, ai vazut de toate – vezi lucrurile altfel."

"Nu imi aduc aminte cu placere de unele lucruri. Dar sunt mandru ca am cazut si m-am ridicat, nu stiu cati oameni pot face asta. Ce-am invatat … Ca poti pierde rapit ceva pentru care ai muncit ani. Eu nu mai vreau sa pierd nimic din ce am acum."

(Revista Viva, mai 2008)

"Pentru mine familia e mai importanta decat fotbalul ! Stop !"
( blogul personal, august 2008)
Ar trebui sa citeasca si Adrian ce a zis in ultimii ani. Nu sunt eu nimeni sa ii spun lui Adrian Mutu ce sa faca, si nici nu cred ca e bine daca ii spune cineva, trebuie sa isi dea seama singur. NU FORTAT! Sa isi dea seama cine trebuie sa faca parte din anturajul lui, si cine NU!
Claudya

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com