Mutu pentru Lucescu: “Spune-i lu’ ăla că plec!”

Adi Mutu nu regretă escapadele sale nocturne din cantonamentul echipei naţionale, dar spune că are totuşi remuşcări în privinţa evoluţiei sale din meciul cu Serbia, încheiată dezastruos pentru România, scor 0-5.
Într-un interviu acordat cotidianului La Repubblica, Adi Mutu recunoaşte că România a dezamăgit la Belgrad, dar nu numai el este responsabil de insucces.
"Ştiu că se aştepta foarte mult de la mine, însă nu vreau să răspund unor oameni care au alte interese. În România sunt un jucător important, la fel ca şi Chivu, şi de la noi se aşteaptă să dăm mereu totul. Contra Serbiei am dezamăgit, dar înfrângerea nu este numai din vina noastră. Cu toate acestea merg înainte", spune jucătorul Fiorentinei.




Adi Mutu ştie şi de ce este criticat în România. Nu a mai marcat în ultima vreme, iar oamenii de fotbal l-au taxat pentru acest lucru.
"Prestaţiile mele sunt judecate în funcţie de golurile mele şi acestea au cam lipsit în ultima vreme. Trec printr-o perioadă dificilă, dar mă pun în serviciul echipei şi muncesc mai mult pentru coechipierii mei. Dar nu pot fi de acord că sunt judecat doar că nu înscriu", a punctat internaţionalul român de la Fiorentina.
Surprins înaintea meciului cu Serbia împreună cu două femei, iar la sfârşitul meciului cu Serbia petrecând alături de patronul Vojvodinei Novi Sad, Ratko Buturovici, Adrian Mutu susţine în continuare că nu este vinovat de nimic.
"Nu am făcut nimic rău şi pot spune că m-am comportat ca un profesionist. Nimeni nu poate să aibă dubii în această privinţă".
Acesta mai spune că nici în familie nu a avut neplăceri: "Norocul meu că soţia mea, Consuelo, este o femeie inteligentă şi înţelege că nu tot ce se scrie despre mine este adevărat".

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com