Jos labele de pe Mutu!

Ana Maria Prodan e furioasă pe fetele care au ieşit cu Adrian inaintea meciului cu Serbia.
Adrian Mutu este apărat de Ana Maria Prodan căreia nu-i vine să creadă "că imaginea celui mai talentat jucător al naţionalei este incă o dată compromisă de femei care caută scandal doar pentru a ieşi în evidenţă”. Impresara e dezgustată de comportamentul tinerelor.




“În seara respectivă (n.r. - marţi, 6 octombrie), vorbisem cu Adi să luăm masa împreună, alături de soţul şi de copiii mei. În cele din urmă, a trebuit să anulăm întâlnirea, pentru că a intervenit ceva urgent. Am vorbit să ne vedem a doua zi, când avea să vină şi Consuelo în ţară. Ea urma să doarmă în casa mea din Snagov”, a explicat Ana Maria Prodan.
“Când Adi a ajuns la masă cu acele fete, cărora nu vreau nici măcar să le spun numele, vorbeam pe messenger, pe blackberry, în acelaşi timp, şi cu el, şi cu Consuelo. Adrian chiar mă întreba dacă am auzit de ele, pentru că era una care se dădea mare că e cântăreaţă. Atunci i-am scris că astea au venit sigur ca să apară în ziar. Norocul lor a fost că nu am putut veni în seara aia la restaurant, că, dacă le prindeam, le băgam sub masă. Sunt jenant de josnice, în locul lor mi-ar fi jenă să mai ridic ochii din pământ. Sunt genul de femei care, pentru a apărea în ziare, au nevoie de scandal”, a tunat Ana Maria.
Zice că Adi e singurul care a mişcat în Serbia
“Lăsând la o parte faptul că Adi e viitorul meu naş de cununie, el e profesionist. Nu pot să cred că ne luăm de lucruri mărunte, de genul cât a mâncat sau cât a băut. De câte ori, oare, Adi nu a băut un pahar de whisky sau de vin şi a doua zi a jucat formidabil pentru naţională? În meciul cu Serbia el a fost singurul care chiar a jucat ceva. Toţi pricepuţii să îl lase pe Lucescu să îşi facă munca în linişte, pentru că acum valoarea naţionalei e scăzută”, a mai spus Ana Maria.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com