Mutu: "Pentru mine, sezonul începe abia acum"

Atacantul Adrian Mutu a reuşit o evoluţie de senzaţie la Budapesta, în partida câştigată de echipa sa, Fiorentina, în faţa formaţiei ungare VSC Debrecen (4-3), în cadrul Grupei E a Ligii Campionilor la fotbal. Fotbalistul, a fost lăudat de presa din Italia, spune că de-abia acum începe să-şi intre în formă.



'Sunt mulţumit atât de rezultat, cât şi de evoluţia mea. Pentru mine, sezonul începe abia acum. Mă simt bine, iar jocul meu se îmbunătăţeşte de la meci la meci . A fost doar o problemă legată de condiţia fizică. Vreau să le mulţumesc cu această ocazie tuturor celor care au fost alături de mine', a declarat Mutu pentru Sky Sport, la finalul jocului din capitala Ungariei.
'Am asistat la un meci nebun, în parte şi din vina noastră, deoarece am fost cam neglijenţi în apărare. Liga Campionilor este o competiţie complet diferită de campionat, însă performanţa noastră din această seară merită apreciată. Suntem conştienţi de forţa noastră şi consider că avem mijloacele de a rivaliza cu cele mai bune echipe. Putem încheia grupa pe unul dintre prime două locuri', a adăugat jucătorul Fiorentinei.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com