Mutu, anunţat titular cu Napoli! Prandelli: "E mană cerească pentru Fiorentina"

Mutu este iar Il Fenomeno pentru italieni. Victoria de la Debrecen şi cele două goluri de senzaţie l-au readus pe atacant în inimile suporterilor. "S-a întors Il Fenomeno, unicul Il Fenomeno", au scris toscanii după meciul mare făcut de Briliant în Champions League.
Mutu e gata pentru meciul cu Napoli din Serie A, în care mentorul Prandelli îl va arunca mai mult ca sigur ca titular! Antrenorul Fiorentinei spune că Mutu în formă maximă este o adevărată mană cerească pentru Fiorentina! Viola e pe locul patru în Italia, cu 15 puncte, la egalitate cu Juventus, care încheie podiumul!


"Napoli a trecut prin momente dificile şi trebuie să fim atenţi. Îmi place că ne-am întors la entuziasmul nostru şi că suntem relexaţi, dar eu prefer să fim atenţi. Trebuie să arătăm pe teren forma bună pe care o traversăm. Să îl am pe Mutu în cea mai bună forma e o mană cerească pentru mine. El va fi cu siguranţă în teren, e rândul lui Gilardino să rămână pe bancă. Dar încă nu am decis nimic", a declarat antrenorul Fiorentinei în presa din Italia.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com