"Nu renunt"

Lucrurile încep să revină la normal pentru Adrian Mutu după tevatura din ultimele zile. "Briliantul” se afla, ieri, la Florenţa, unde a avut programată o şedinţă la stomatolog. Fotbalistul Fiorentinei a intrat în programul normal al echipei şi aşteaptă meciul cu fosta sa echipă, Juventus Torino.

Problemele din ultima perioadă l-au afectat foarte tare pe Adrian Mutu. Zilele care au urmat meciului cu Serbia, joc din care a fost scos ţap ispăşitor, au fost grele, după cum singur mărturiseşte. Viaţa şi-a reluat însă cursul normal pentru „Briliant”. A intrat în programul Fiorentinei pentru deplasarea din weekend, de la Torino, unde joacă împotriva lui Juventus. Este însă în continuare ochi şi urechi la ce se spune despre el în ţară. „Am văzut ce a declarat şi preşedintele Mircea Sandu. Recunosc că sunt vinovat pentru că am plecat fără să-mi iau rămas-bun, dar de aici şi până la amploarea care s-a dat acestui caz este mult prea mult. Am vrut să-i cer scuze lui Răzvan Lucescu, dar nu am putut pentru că nu mi-a răspuns la telefon. Asta e! E decizia lui. Dacă nu mă mai convoacă, mă supun deciziei, nu am ce face. Oricum, reacţiile din ţară sunt exagerate. Sunt supărat! Am avut momente în care am fost tentat să renunţ la naţională. Nu se va întâmpla însă asta”, a spus Adi Mutu pentru „ring”.
Preocupat de meciul cu Juve
Cel mai important lucru, acum, pentru Adi Mutu este să revină la forma din sezonul trecut şi să-şi recapete locul de titular. Pentru Fiorentina urmează acum derby-ul cu Juventus, un meci extrem de tare la vârful clasamentului Seriei A. "Simt că sunt pe drumul cel bun. Meciul cu Juventus este aparte pentru mine, ţinând cont că am jucat acolo. Sper să câştigăm la Torino. Sunt extrem de motivat după tot ce s-a întâmplat, dar asta mă întăreşte. În plus, familia îmi este aproape şi asta e foarte important”, a declarat "Briliantul”.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com