Mircea Lucescu: "Mutu i-a întors spatele lui Răzvan, păcat..."

Antrenorul lui Şahtior spune că unii jucători ar trebui să înţeleagă că la echipa naţională s-a petrecut o schimbare si că nu se mai poate bea sau fugi din cantonament.



Vorbim şi de Adrian Mutu?
Ce să zic eu de Mutu? El ar trebui să se decidă singur ce vrea de la naţională, să-şi precizeze poziţia. Eu zic că timpul va rezolva totul.
Răzvan n-o să-l mai convoace, aşa spune toată lumea.
Eu nu ştiu asta. Chiar nu ştiu. Eu cred că îl va urmări la fel de atent, iar decizia lui va fi cea care va fi mai bună în folosul echipei naţionale. Nu ştiu ce-ar avea Răzvan să-şi reproşeze în relaţia cu Mutu, el a făcut tot ce a putut... S-a dus de atâtea ori la el, la Florenţa, au vorbit... Dar apoi uite că Mutu i-a întors spatele, păcat...
Credeţi că nu-l va ierta Răzvan?
Nu ştiu ce va face. Răzvan are destulă experienţă încât să ştie să judece doar în interesul fotbalului românesc, chiar dacă poate a fost jignit... Unii antrenori, ca Mourinho, nu ar ierta, poate. Alţii, cum am făcut şi eu cu Pancu, după episodul Londra, ar ierta. Atunci, Pancu dispăruse cu Mutu şi cu alţii din cantonament după meci şi l-am lăsat acolo, a venit înapoi pe banii lui. Dar apoi l-am iertat. Ce va face Răzvan nu pot să ştiu. Adrian ar trebui să înţeleagă că s-a schimbat ceva la naţională şi să nu se mai poarte ca înainte.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com