Cristi Brancu: "Fitele lui Mutu - un episod nestiut"

N-am crezut niciodata ca lui Adrian Mutu o sa-i treaca aerele de smecher genial, desi a luat suficienti bocanci in gura de la viata ca sa se potoleasca. Uite ca n-o face, dar, in febra criticilor din acest moment, mi-am adus aminte o informatie mai veche. Dupa ce a facut un contract uluitor cu Kanal D - in valoare de 2 milioane de euro -, am aflat ca Adrian Mutu nu le-a mai deschis usa celor care-l filmau si cu care aveas contract, la a patra vizita. De ce? Ca n-a mai avut el chef…
Comentariile mele sunt de prisos. Ale voastre nu.
Am si eu un comentariu!
Acum ca Mutu e jos! Toata lumea da in el. Nu puteati lipsi dumneavoastra, nici nu ma mir! Nu pot sa uit episodul cu parcul, caruciorul etc. Asa ca am multe rezerve in ceea de spuneti sau ceea ce scrieti dumneavoastra despre Mutu. Ma uit la emisiunile pe care le realizati, va respect ca jurnalist ... ca om, mai semne de intrebare!
Cat despre Adrian Mutu ... comentariile mele sunt de prisos. In viitor Adi va demostra cine e!
Claudya

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com