"Parazitii" sunt niste paraziti

Am ramas socata cand am citit interviul de azi din Gazeta Sporturilor a celor de la Papazitii. Nu sunt o fana a lor, dar ascult muzica lor, si chiar ma gandeam sa le cumpar CD-ul atunci cand va aparea cu Gazeta, dar dupa ce am citit interviul de azi ... cu siguranta nu mai cumpar NIMIC.

"- Într-o melodie de-a voastră vă legaţi de Adrian Mutu şi de Victor Piţurcă...
- Pe Piţurcă îl urăsc, nu-mi place deloc stilul ăla al lui, mereu supărat şi excesiv de serios. Mutu? E un ratat din moment ce are atîţia bani de dat la Chelsea."
Cum poti sa spui ca Mutu e un ratat pentru e obligat sa pleteasca 17 mil de E la Chelsea, din moment ce aceea decizie e total inumana . Eu credeam ca cei de la "parazitii" spun lucrurilor pe nume, si sunt de partea dreptatii. Ei bine ... m-am inselat.
Mesajul "dreptatii" pe care il anunta Ombladon si Freakadadisk e doar de fatada. Imi pare rau ca trebuie sa spun ... dar sunt niste ipocritii. Pacat ... aveam o alta parere ...
P.S. Cine are melodia sa mi-o trimita si mie la adresa adimutuexclusive@yahoo.com

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com