Adrianmutu.com nu se ridica la nivenul lui Mutu.

M-am bucurat mult cand am auzit ca Adrian isi va lansa noul site oficial. M-am asteptat sa fie ceva super, am avut mari sperante, dar si o mica deziluzie cand l-am vazut.
Chiar daca am vazut site-uri mult mai bune, la inceput am zis e … OK, dar cu trecerea timpului … deziluzia a fost totala.
Asa cum era de asteptat, nu Adrian se ocupa de site, ci un administrator. Nici nu m-am gandit vreun moment ca Adi se va ocupa cel mult 5 min de site, pentru ca nu are timp, si e normal sa nu aiba timp, dar macar sa isi fi angajat un administrator serios. Si cand spun cuvantul “serios” stiu foarte bine ceea ce vorbesc. Administratorul site-ului adrianmutu.com face orice altceva numai de site nu se ocupa. Hai sa va enumar doar cateva dintre lucrurile pe care domnul adiministrator ar trebui sa se faca.


1. Site-ul Adrianmutu.com se poate citii in limba engleza si romana, dar nu si in italiana. Pai Adrian Mutu activeaza in Italia, are foarte multi fani acolo, cum sa nu se poate citii site-ul si in italiana?
2. Sectiunea “Stiri” este actualizata extrem de rar. Ultima actualizare 24 august 2009. Deci, daca vreti sa aflati ultimile stiri despre Mutu, le puteti gasii oriunde, dar nu pe site-ul oficial al acestuia.

3. Daca sectiunea “Stiri” este actualizata extrem de rar, ei bine sectiunea “foto” nu a fost actualizata niciodata.
4. Nici sectiunea “Video” nu a fost mai norocoasa. Nici ea nu a fost actualizata niciodata.
5. Dupa vreo cateva saptamani de la aparitia site-ului si tot o data a adresei de Facebook, i-am cerut lui “Adrian” prietenia de pagina respectiva de socializare. Nu am primit accept nici in zi de azi.
6. Pe hi5 am primit prima data accept. Prin luna ianuarie 2009 mi-am schimbat adresa de Hi5, pe noua adresa nu am primit accept. Si cunosc multe alte persoane care nu am primit accept.
7. Intr-un mod foarte ciudat, Adrian a inceput “sa piarda” prietenii de la hi5. Cred ca domnului adminstrator ii este cam lene sa dea accept fanilor lui Adi pe hi5.
8. La calendarul competitional, la sectiunea “Serie A” apare tot programul din sezonul 2008/2009, desi in momentul de fata tocmai s-a terminat etapa a VII-a din sezonul 2009/2010.


9. Cred ca administratorul site-ului nu a auzit ca Mutu joaca in Liga Campionilor cu Liverppol, ci el crede ca joaca cu Steaua.



10. Rezultatele echipei nationale nu au mai fost actualizate din retur, de la meciul Lituania – Romania.


11. Vreti sa stiti care e urmatorul meci a lui Mutu in opinia administrtorului? Ei bine: Ajax – Fiorentina ,care s-a jucat in 26 februarie acum 7 luni.


Astea sunt doar cateva dintre lucrurile la care administratorul site-ului Adrianmutu.com “lucreaza” intens. As putea sa scriu mai multe, dar ma opresc aici.
Sa nu se inteleaga ca eu il critic pe Adrian Mutu. Nu, eu am o “problema” cu administrtorul site-ului oficial a lui Adi.
Pe site-ul oficial a unei persoane (mai ales fiind vorba de Adrian Mutu, una dintre cele mai mediatizate persoane din Romania) ar trebui sa gasesti tot timpul locruri noi. Se pare ca acest administrator, nu a inteles. Refuz sa cred ca Adrian e de acord si e la curent cu tot ce face acest administrator. Cred ca Adrian vrea ca fanii lui sa stie macar cu ce echipe joaca.
Sa nu se inteleaga ca vad doar lucrurile rele, se pare ca in ultimul timp de hi5 a inceput sa se ocupe. Dar la ce inseamna Adrianmutu.com, sa actualizezi doar hi5-ul … mi se pare putin. Foarte putin.
Dar nu ce ati citit mai sus e mai grav, ci faptul ca acest administrator se da drept Adrian Mutu, si nu o face intr-un mod “bun”.
Claudya

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com