Condamnarea fara proces!

Vestea a cazut ca un soc: Adi Mutu depistat pozitiv cu o substanta interzisa folosita in pastilele de slabit! Am aflat cind abia iesisem de la antrenament, ca, na! vestile rele circula cel mai repede! Mediatizarea acestui caz e absolut logica, tinind cont de notorietatea personajului. Primul instinct e negarea, nu pot sa cred ca e adevarat. deschid toate siteurile, butonez posturile de stiri. Telefoanele suna, incerc sa articulez si eu un punct de vedere. Observ ca majoritatea reactiilor sint negative, se vorbeste de finalul carierei, se da cu noroi in tot ce a facut pe teren pina acum. Din pacate, ne e foarte comod sa lovim in cel cazut la pamint. Mutu a fost depistat pozitiv la un control antidoping. Poate fi vinovat, sau nevinovat. Daca e vinovat, cel mai scump va plati chiar Mutu. Daca e nevinovat, suferinta prin care trece acum va lasa urme adinci. Va puteti pune, pret de citeva secunde, in pielea unui om care trece printr-o nenorocire? Daca nu putem sa-l ajutam, macar sa nu-l condamnam prematur, sa-i lasam linistea de care are nevoie pentru a-si sustine cauza. Cred ca sintem datori cu asta chiar doar pentru ca l-am aplaudat cel putin o data pentru o reusita de-a lungul carierei. Voi ce credeti?

P.S. IERI, 1.02, M PURTAT O DISCUTIE CU UN REPORTER DE LA EVZ. I-AM SPUS, TELEFONIC, CE AM SCRIS SI AICI IMEDIAT DUPA CE AU APARUT PROBLEMELE LUI ADI. A DOUA ZI, IN ZIAR, APARE UN MATERIAL CU TITLUL: "Marica: „Mutu nu are scuză”, IN CARE MI SE PUNEAU IN GURA CUVINTE PE CARE NU LE-AM ROSTIT. L-AM SUNAT DIN NOU SI L-AM INTREBAT: "CE E CU PROSTIA AIA, TI-AM ZIS EU ASA CEVA"? RASPUNSUL E SOCANT: "NU, DAR TREBUIA SA DAU CEVA TARE". FARA CUVINTE! SA-TI FIE RUSINE, ANDREI CALIN DE LA EVENIMENTUL ZILEI! DACA-TI PERMITI SA FACI ASA CEVA, IMI PERMIT SI EU SA-TI SPUN CA ESTI UN NESIMTIT! ITI FACI MESERIA DE RIS! PACAT DE CEI CARE-SI FAC TREABA CU PROFESIONALISM!

Stirea de mai sus e preluata de pe blogul lui Ciprian Marica.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com