E greu si frumos …

Nu e usor sa ai un idol asa controversat ca Adrian Mutu, dar e frumos. Sunt fana lui Adi de cativa ani buni … si am invatat foarte multe lucruri. Totul a inceput in 2004 … si de atunci am trecut si prin momente de extaz cand el marca goluri … eram cea mai fericita. Dar au fost si momente mai putin frumoase, cand nu vroiam sa ies din casa, nu vroiam sa merg sa merg la scoala, nu vroiam sa ii aud pe prietenii mei, pe colegii mei, cum ma i-au la misto zicandu-mi “Ai vazut ce a facut Mutu?” si multe altele. Cand ziceam la cineva ca sunt fana Mutu, se uita la mine ciudat, ma intrebau “Cum de l-ai gasit tocmai pe drogatu asta?”, incercam sa explic ca Adi nu e un “drogat”. “Drogat” numesti pe cineva doar daca este dependent de droguri, iar Adi nu este dependent de droguri, ca Adi are un mare caracter si o mare personalitate ca a putut trece peste accea problema si peste multe alte probleme.

Asa cum spuneam mai sus, am invatat foarte multe lucruri din faptul ca sunt “fana lui Adrian Mutu”, printre acele multe lucruri am invatat ca “imaginea conteaza”. Conteaza enorm de mult cum gandesc unii despre tine, cum te vad, ce impresie lasi, ce comportament ai … trebuie sa te gandesti inaite sa faci ceva si la consecinte.

Spun un lucru foarte clar si demn … SUNT MANDRA CA SUNT FANA LUI ADRIAN MUTU. Nu ma intereseaza ce spun altii … sunt alaturi de Adrian Mutu indiferent de situatie.

Claudya

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com