Lupescu: "Răzvan Lucescu a rămas uimit că Mutu a făcut aceeaşi greşeală"

Directorul general al FRF spune că selecţionerului Răzvan Lucescu nu-i vine să creadă că Mutu a fost depistat din nou pozitiv şi speră ca "Briliantul" Fiorentinei să nu fie suspendat pe o perioadă lungă.



"Răzvan Lucescu, la fel ca mine, a rămas uimit că Mutu a făcut aceeaşi greşeală. Mi-a spus că, după problemele de la Chelsea, trebuia să fie mai atent când venea vorba despre pastile sau tablete, mai ales că are o anumită vârstă.
Eu, personal, i-am dat un mesaj imediat după ce am aflat, dar nu mi-a răspuns. Era şi normal pe undeva. Important este acum ca el să nu fie suspendat prea mult timp.
Nimeni nu se aştepta la acest lucru din partea lui Adrian. Mie nici acum nu-mi vine să cred că e adevărat",
a declarat Ionuţ Lupescu în Fanatik.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com