Antic rememorează "măcelul" de la Belgrad: "La 3-0 mi-am amintit ce natională ati avut"

Intr-un interviu pentru Prosport, Radomir Antic, a vorbit si despre Adi Mutu.




E valabilă şi pentru Mutu filosofia cu păcălitul fotbalului?
Nu prea sunt în temă cu ce s-a întâmplat în cazul de dopaj, dar ştiu că a ieşit mare scandal după meciul cu el şi că există zvonul conform căruia nu va mai fi convocat.
Credeţi că se poate lipsi România de el?
Nu. Categoric nu! E cel mai valoros jucător pe care-l aveţi. Ar fi o eroare, dar, repet, nu ştiu detaliile problemei. Eu vorbesc doar evaluând jucătorul.
Mai e şi Chivu...
De mare valoare, dar fundaş. Aveţi nevoie de Mutu în ofensivă, credeţi-mă! Dar staţi să vedem cum se încheie problema cu dopajul...
După meciul cu Serbia, Mutu a petrecut în compania unui patron de club din Serbia. E ceva normal?
E anormal că stăm noi acum de vorbă? Ce are una cu alta? Meciul se încheiase, iar fotbalistul nu e un robot. Apoi, şi mie îmi face mare plăcere să vin în România. Am prieteni mulţi acolo. Apropo, salută-l pe Hagi din partea mea!

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com