Piți, om sucit: Mutu și Tamaș ar putea reveni la națională!

Victor Pițurcă, antrenorul naționalei de fotbal a României, nu exclude posibilitatea ca petrecăreții Mutu și Tamaș să revină la națională


Selecționerul nu a ocolit azi nici subiectul ce îi privește pe Adrian Mutu și Gabi Tamaș. „Oile negre” ale fotbalului românesc pot reveni la națională, cu o condiție: tricolorii să învingă în meciurile cu Luxemburg și Franța.


Am mai discutat cu ei, dar nu pot să mă convingă la telefon. Ei mai au şanse să revină dacă vom câştiga cele două meciuri cu Luxemburg şi Franţa şi vom reveni în lupta pentru calificare. Aşa că băieţii vor juca aceste două meciuri şi pentru cei doi. Şi Cristi Săpunaru mi-a spus, într-o discuţie telefonică, că avem nevoie de ei. Asta o ştiu şi eu, dar dacă nu sunt serioşi, eu ce să le fac?” a spus Pițurcă.


Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com