Hagi: "Am fost prea răi cu Mutu şi Chivu"

ProSport prezintă a doua parte a interviului cu Gheorghe Hagi. "Regele" vorbeşte despre o generaţie condusă de Mutu şi Chivu, "care a ars prea devreme", şi despre noile probleme cu care se confruntă "Briliantul".



Înaintea partidei cu San Marino, lumea vorbea despre posibilitatea ca Mutu să vă egaleze în topul marcatorilor naţionalei. Acum se pare că recordul va mai rămâne ceva timp în picioare...
Şi crezi că lucrul acesta mă bucură? Trebuiau să mă depăşească! Pentru asta există recordurile. Doar atunci când le baţi se vede că faci o performanţă, ceva. Păi alea 35 de goluri pe care le-am dat eu ţi se par multe? Sunt goluri puţine, Hagi n-a fost un marcator. Trebuie să găsim unu' care să înscrie 60 de goluri, un marcator ca Raul. Nu să rămânem cu istoria.

Aţi anticipat acest declin al naţionalei ce a urmat după retragerea oamenilor din generaţia dumneavoastră?
Nu. Jucători valoroşi au fost mereu, chiar şi după noi au venit fotbalişti foarte buni. Ei au avut posibilitatea să joace alături de cei din "Generaţia de Aur" şi să vadă cum se gândea atunci la naţională, cum se lucra. Problema e că, din punctul meu de vedere, nu s-a gestionat bine un anumit eşec. Am fost foarte duri cu Mutu, Chivu, Raţ sau Lobonţ.

La ce moment vă referiţi?
Când au pierdut în ultima secundă calificarea... Au fost buni, dar noi toţi am fost foarte duri şi ei au cedat. Până la urmă, aceşti jucători sunt nişte copii, iar în spatele lor trebuia să fie nişte oameni puternici care să-i apere. Chiar dacă vii şi îi critici, ei trebuie să se simtă apăraţi ca să dea randament. Generaţia lor a ars prea devreme...

Apropo de Mutu, după toate scandalurile în care a fost implicat, se mai poate spune că lumea a fost dură cu el?
Eu am vorbit despre începuturile lor. Pe Adi îl ştim cu toţii, aşa e el... Eu nu vreau să îmi dau cu părerea despre situaţia lui actuală, pentru că sunt conştient că vorbele mele pot influenţa mult. Am o părere, dar n-o s-o spun niciodată. Eu îl respect pe Mutu, el ştie lucrul acesta, e un mare fotbalist, dar trebuie să răspundă pentru greşelile pe care le face.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com