Mutu se roagă de Piţurcă să-l ierte! Ce zice selecţionerul

Invitat special aseară la Recursul etapei, Piţurcă a relatat cum a trăit momentul excluderii definitive a lui Mutu şi Tamaş de la "naţională".



"Să nu credeţi că nu am suferit! Cinci ore m-am plimbat singur pe plajă înainte de a lua decizia, dar n-am avut ce să fac. Îi spusesem lui Mutu că am mare nevoie de el, că e mîna mea dreaptă, şi uite ce s-a întîmplat!", a zis selecţionerul.

Piţurcă a recunoscut apoi că încă mai vorbeşte cu jucătorul Cesenei: "Chiar şi duminică m-a sunat! Îmi spunea că suferă. Mutu e un jucător sufletist".

Cînd a venit însă vorba despre iertarea atacantului, Piţi a asprit tonul: "Cum să reconstruiesc eu naţionala cu astfel de elemente?".

Adrian Mutu şi Gabi Tamaş au fost excluşi din lot înaintea amicalului cu San Marino, pentru că n-au respectat programul echipei şi au plecat din cantonament să se distreze.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com