Gabi Tamaş explică incidentul de la națională

Fundaşul a vorbit pentru CANCAN despre ultimul scandal de la echipa națională în care a fost implicat împreună cu Adi Mutu.


Rep: Gabi, excluderea ta şi a lui Mutu a zguduit liniştea de la naţională. Crezi că e o măsură prea drastică?
G.T.: Nu vreau să discut prea mult despre acest subiect. Am întârziat, dar s-a exagerat cu ce s-a scris cu băutura. Nu am consumat nimic cât am fost plecaţi. Domnul Piţurcă ne-a pedepsit, i-am înţeles decizia deşi nu ne-a convenit. Mergem mai departe şi vedem ce se va întâmpla.

Rep: Mai are România şanse la Euro, mai ales fără tine şi Mutu?
G.T.:
Naţionala nu stă în niciun jucător. România are nevoie de susţinere pentru meciul cu Franţa, de un public cald, mai ales că meciul se joacă pe noul stadion, pentru că încă ne putem califica la Euro. Eu cred în şansele noastre şi aşa ar trebui să facă toţi românii.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com