"Nu mai am niciun fel de consideraţie pentru Mutu şi Tamaş!" Cum a scăpat "Briliantul" de excludere în 2004

Victor Piţurcă a anunţat aseară că Adrian Mutu şi Gabi Tamaş nu vor mai fi convocaţi la echipa naţională cât timp el va ocupa postul de selecţioner, iar întreaga lume a fotbalului românesc îi dă dreptate.

Anghel Iordănescu îl felicită pentru decizie pe Piţurcă şi spune că ar fi procedat la fel încă din 2004, dacă ar fi avut probe că scandalul semnalat atunci de presă a fost real. Atunci, Adi Mutu şi trei colegi de la naţională au fost într-un club de striptease din Craiova, înainte de meciul România - Macedonia, scor 2-1, din preliminariile CM 2006. Atunci, Mutu a înscris golul victoriei pentru tricolori.


"Nu mă aşteptam să se întâmple aşa ceva. Nu mai am niciun pic de consideraţie pentru Mutu şi Tamaş pentru ce au făcut în această deplasare.

A doua zi după ce s-a semnalat că a făcut ceea ce a făcut, am mers la acel bar la prima oră a dimineţii şi nu am putut vorbi cu nimeni de acolo, pentru că era închis. Am mers mai târziu şi am vorbit cu un ostpătar. Am aflat că nu a fost în bar în acea seară. Am luat decizia de a-l introduce în teren, pentru că nu aveam siguranţa că s-a întâmplat ce se semnalase.

Mai târziu, au mai apărut nişte dezvăluiri, dar nici acum nu sunt sigur 100% că povestea de la Craiova, din 2004, a fost adevărată.

Dacă ştiam şi aveam mai multe dovezi, Mutu nu ar fi intrat atunci în meciul cu Macedonia, dar trebuie să recunosc că el ne-a adus atunci cele trei puncte, prin golul marcat
", a declarat Anghel Iordănescu la Sport.ro.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com