Marica: «Excluderea lui Mutu şi a lui Tamaş pare o măsură drastică»

Internaţionalul român Ciprian Marica (25 de ani) a comentat decizia lui Victor Piţurcă, selecţionerul României, care a decis să renunţe definitiv la serviciile lui Adrian Mutu şi Gabriel Tamaş.



“Excluderea lui Mutu şi a lui Tamaş pare o măsură drastică. Spun pare pentru că eu nu am fost acolo şi nu ştiu exact ce au făcut ei. Unii susţin că au băut şi că s-au întors târziu la hotel, alţii doar că au întârziat. Renunţarea la orice jucător este o măsură extremă, dar asta nu înseamnă că decizia nu se justifică, în anumite cazuri”, ne-a declarat Ciprian Marica.

Atacantul lui Schalke 04 a preferat să nu comenteze evoluţia tricolorilor în amicalul de aseară cu San Marino (1-0), afirmând că nu a văzut meciul. “Momentan locuiesc la hotel, pentru că încă nu mi-am cumpărat o locuinţă în Gelsenkirchen, şi nu am putut urmări partida. Oricum, am văzut că şi-au dat destui cu părerea, aşa că nu mai contează o opinie în plus sau în minus”, a încheiat Marica.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com