"O să merg să încurajez şi eu naţionala" Bute, despre sfaturile lui Mutu

Lucian Bute a declarat luni, după un antrenament în Sala Dinamo la care a asistat şi Adrian Mutu, că se bucură că vin să îl încurajeze astfel de sportivi şi că atunci când o să-i permită timpul va fi şi el alături de jucătorul Cesenei la un meci al naţionalei de fotbal.


"A fost o surpriză venirea lui Mutu, mă bucur că sportivi ca el vin să mă încurajeze. Lucruri de acest gen mă motivează mai mult înaintea unui meci. Adrian mi-a transmis să rămân cu picioarele pe pământ. Mi-a zis să dau cu stânga la ficat, pentru că stânga e arma mea mortală. Îi mulţumesc că a venit să mă vadă la antrenament. Când o să-mi permită timpul o să merg să-l încurajez şi eu pe el la naţională şi chiar sper ca echipa naţională să se califice la Campionatul European", a spus Bute.

Lucian Bute a precizat că i-ar plăcea ca la meciul său cu Jean Paul Mendy, din 9 iulie, să fie prezenţi toţi marii sportivi ai României. "Mi-ar plăcea să vină la meci toţi marii sportivi, Hagi, Nadia, Ilie Năstase, toată lumea, de fapt mi-ar plăcea să vină la meci toţi românii. Am nevoie de sprijinul lor şi sunt convins că vor fi alături de mine. Faptul că e primul meu meci în România e o presiune în plus pentru mine, dar sper să fiu concentrat pentru că vreau să dau tot ce pot ca să câştig. Indiferent cum, prin KO sau la puncte, cel mai important est să câştig şi să rămân campion", a menţionat el.

Bute a menţionat că nu are probleme în privinţa greutăţii: "Greutatea nu este nicio problemă, aseară a ajuns şi nutriţionista şi suntem în grafic. Mai sunt patru kilograme, dar nu e nicio problemă, vă asigur".

Lucian Bute îşi va pune în joc pentru a opta oară centura mondială în faţa francezului Jean Paul Mendy, la 9 iulie, în cadrul galei "Campion pentru România", ce va avea loc la Romexpo şi va fi transmisă de Pro TV.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com