Mutu s-a ţinut de glume la antrenamentul lui Bute: "Nu sunt eu vreun mare campion, dar am bătut câţiva ospătari la viaţa mea" :)

Adrian Mutu a asistat luni la antrenamentul lui Lucian Bute, bunul său prieten. Şedinţa de pregătire s-a desfăşurat la sala Dinamo, iar internaţionalul român a arătat multă voie bună.

Adrian Mutu s-a pozat cu Lucian Bute, s-a ţinut de glume şi i-a urat succes prietenului său.

"Nu sunt eu vreun mare campion, dar am bătut câţiva ospătari la viaţa mea", a declarat Adrian Mutu


Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com