"Sunt o victimă! Îmi voi revărsa furia pe teren, veţi vedea cine este adevăratul Mutu"

Internaţionalul român al echipei Fiorentina, Adrian Mutu, a declarat într-un interviu acordat cotidianului Corriere dello Sport că este o victimă în cazul legat de fostul său club, Chelsea, însă a precizat că "bătălia nu s-a sfârşit", informează violanews.com.

"Sunt o victimă. Primele două zile după ce s-a anunţat decizia TAS au fost foarte grele. Apoi, datorită colegilor mei, clubului, staff-ului tehnic şi oamenilor din jurul meu m-am concentrat asupra fotbalului, asupra dorinţei mele de a-mi revărsa furia în teren. Simt că mi s-a făcut o nedreptate", a spus Mutu.
Atacantul a precizat că vrea ca acest caz al său să fie în atenţia asociaţiilor de fotbalişti, deoarece este o situaţie care îi priveşte pe toţi jucătorii. "Nu ştiu dacă ar fi mai bine să mă întâlnesc cu cei de la Chelsea, vom vedea. Avocaţii mei se ocupă de tot, am încredere totală în ei. Bătălia noastră continuă, nu s-a sfârşit. Şi vrem să devină şi bătălia asociaţiilor de fotbalişti, este un caz care ne priveşte pe toţi", a explicat Mutu.
Adrian Mutu a afirmat că vrea ca în sezonul viitor să aibă cele mai bune evoluţii din ultimii ani:"Vreau să le dăruiesc celor care au fost alături de mine pe cel mai bun Mutu din ultimii ani. Nu pe cel din sezonul trecut, când mi s-au întâmplat multe. Pe adevăratul Mutu. În sezonul viitor pe teren va fi un Mutu cu o dorinţă imensă de a le dărui oamenilor ceea ce ei mi-au oferit mie. Respect, afecţiune, căldură. O voi face pentru că merită, o voi face pentru că în teren şi în viaţă duc bătălia cea mai importantă. Şi intenţionez să o câştig", a concluzionat Mutu.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com