Roberto Mancini: „Îl vreau pe Mutu!”

Fostul antrenor al lui Inter Milano spune că este interesat de atacantul naţionalei, în cazul în care va accepta oferta de la Zenit St. Petersburg
Aflat în vacanţă, fostul antrenor al lui Chivu de la Inter Milano, Roberto Mancini, a vorbit pentru ProSport despre posibilitatea de a lucra cu jucători români la Zenit St. Petersburg, echipa care i-a oferit lui Adrian Mutu un salariu de 5,5 milioane de euro.


Voiam să vă întreb despre Adrian Mutu, se auzea că l-aţi dori mult la Zenit.
Staţi aşa, să nu ne grăbim, pentru că nu este nimic sigur, deocamdată nici eu nu am semnat cu Zenit, şi nici cu vreo altă echipă.
Dar ştiţi de oferta ruşilor?
Da, Zenit are un proiect interesant, mai multe nu pot să spun deocamdată.
Dar v-ar plăcea să lucraţi cu Mutu?
Adrian Mutu este un jucător de clasă, sigur că mi-ar plăcea să-l am la echipa pe care o voi antrena. Este un atacant care face diferenţa oriunde şi nu am decât cuvinte de laudă despre el.
Dar ştiţi de ultimele probleme financiare pe care le are cu Chelsea?
Da, am auzit, dar sunt problemele lui personale, nu le pot comenta eu.
„Mutu e puternic!”
Dar credeţi că un jucător ca Mutu poate fi afectat în astfel de cazuri?
Sigur că probleme de acest gen pot conta în jocul oricărui fotbalist. Dar Mutu este un jucător puternic şi cred că poate lupta fără probleme.
Consiliat de fostul iubit al Alexandrei
Consilierul financiar al lui Roberto Mancini este Carlo Cancellieri (foto), fostul iubit al Alexandrei Dinu. Acesta l-a ajutat pe italian când l-a adus pe Chivu la Inter Milano şi spune despre el că este un antrenor de geniu. „Are un har deosebit, de a improviza şi de a găsi mereu nişte soluţii pe teren surprinzătoare, dar foarte inspirate. Ştiu că îi place de Adrian Mutu şi i-ar plăcea să-l antreneze”, spune Cancellieri.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com