Răzvan Lucescu: «Adi Mutu e important»

Tehnicianul spune că, deşi vedeta Adrian Mutu a invocat scuza că meciul de la Budapesta a fost uşor şi nu s-a prezentat la lot, se va baza pe “Briliant” la Paris.

S-a simţit lipsa lui Mutu?
Mutu e un jucător foarte important pentru noi, iar prezenţa lui la Paris ne va aduce un plus de valoare pe care să îl adăugăm la cele două victorii în deplasare pe care le-am reuşit până acum.




Vine cu Franţa
Mutu a susţinut că, în cazul în care ar fi fost neapărată nevoie de el, ar fi onorat şi convocarea pentru meciul cu Ungaria:
“Nu am fost răcit, am avut febră două zile. N-am venit, pentru că a fost meci uşor la Budapesta. Ce dacă am dat 4 goluri într-un meci de pregătire în aceeaşi zi? A fost doar un antrenament. Dacă Răzvan mă va convoca la meciul cu Franţa, voi veni”, a spus Mutu.
În ceea ce priveşte problemele cu Chelsea, Adi a precizat: “N-am nevoie să strângă cineva un ban pentru mine. Lumea are probleme, e criză…”.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com