“Eu l-am învoit pe Mutu!“

Selectionerul a explicat de ce a lipsit Briliantul de la Budapesta si de ce contează pe el la Paris
Mutu a căzut iarăsi în dizgrasia fanilor pentru că a absentat de la “amicalul” cu Ungaria. S-ar fi simtit rău, ar fi avut febră. “Îl doare în cot de echipa natională, a rămas acelasi tip fitos si egoist!”, au sărit unii cu gura. Respectivii s-au ambalat si mai tare aflînd că marti, la ora la care “tricolorii” pregăteau testul de la Budapesta, cel supranumit Briliantul s-a antrenat bine mersi cu Fiorentina, ba a si înscris 4 goluri într-o partidă amicală! Cu asta chiar că si-a semnat sentinta: “Să nu mai auzim de el, să ne lase-n pace!”.
Invitat luni seara la Radio Europa FM, Răzvan Lucescu a demontat însă acuzatiile de mai sus: “Adrian a lipsit cu aprobarea mea. După ce am vorbit de cîteva ori cu el si cu tehnicienii clubului italian, am decis împreună ca el să nu răspundă convocării la lot. Pe lîngă starea lui de sănătate, am înteles si că Fiorentina se află înaintea unei confruntări foarte importante pentru cariera ei europeană. Întîlnirea de mîine (n. a. de aseară) cu Sporting Lisabona din play-off-ul Champions League, în care Prandelli dorea să titularizeze un Mutu complet restabilit”.
Selectionerul a continuat: “Sigur, as fi vrut să-l văd jucînd cu ungurii, dar am considerat că nu-i momentul să fortez nota. Cu atît mai mult însă contez pe mutu la Paris cu cît am dedus din discutiile purtate că e determinat, plin de ambitie. În ceea ce priveste asa-zisul amical de marti, a fost doar o miută în familie, o miscare, nu un meci. Constatînd că starea lui Adrian s-a ameliorat, medicii Fiorentinei i-au permis să-ti reia antrenamentele, ce atîta agitatie?! Întreaga poveste nu-i decît un conflict creat si întretinut în mod artificial deoarece, repet, Adrian n-a venit la Budapesta pentru că eu mi-am dat acordul să nu vină. N-am vreo problemă cu el si sînt convins că nici n-o să am”.
Explicatii credibile, atît că n-ar fi stricat ca ele să fi fost oferite publicului mai devreme.
Asadar, aceia care s-au grăbit să-l ia la tintă pe Briliant au făcut din tîntar armăsar, ceea ce fireste că i-a picat prost celui în cauză. Mai ales acum, cînd TAS i-a respins recursul si l-a silit să-i achite lui Chelsea despăgubiri de 17 milioane de euro, cea mai mare amendă din istoria fotbalului mondial. Evident că Mutu a gresit si urmează să plătească, nu însă o asemenea sumă, absolut aberantă. Întrucît nu poti condamna pe cineva la 20 ani de închisoare, si nici la 10, doar pentru că, să zicem, a furat o bicicletă sau un televizor!
Dacă ar trebui să existe o măsură în toate, e clar că regula s-a încălcat în cazul internationalului român, tratat cu o asprime nemaiîntîlnită. Tocmai din acest motiv, s-ar cuveni să fim alături de Mutu, solidari cu el. Nu deschizînd o colectă publică, idee stupidă, ci încercînd să-l ajutăm cu simpatia noastră, spre a putea depăsi mai usor impasul.Oricum, măcar să nu-i mai căutăm noduri în papură, să-l înjurăm degeaba. Asta si pentru că prietenul adevărat la nevoie se cunoaste.

Ovidiu Ioanitoaia

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com