Lucescu despre Mutu: "Nu sînt mulţi puternici ca el”

Selecţionerul a comentat situaţia prin care trece atacantul echipei naţionale, Adrian Mutu. Răzvan Lucescu consideră că Adrian Mutu va juca dacă va fi apt, pentru că este un fotbalist şi un om puternic. Antrenorul consideră că situaţia lui Adrian Mutu este doar o răzbunare a lui Chelsea


"Mutu vine la reunirea lotului şi dacă este sănătos va juca cu Franţa. Cred că va fi apt, dar mai multe vom şti după ce ne vom întâlni cu el. Mi se pare un act de răzbunare ceea ce fac cei de la Chelsea şi sper că există căi de a rezolva această situaţie. Adi a mai trecut prin momente grele şi de fiecare dată a ieşit cu fruntea sus. Am auzit şi eu că a avut ceva probleme muscuilare, dar din cîte am înţeles, el va fi apt pentru meciul cu Franţa. Rămîne să discutăm diseară. Eu am încredere că îşi poate reveni după tot acest scandal, a trecut cu bine prin clipe şi mai dificile. Nu sînt mulţi puternici ca el. Este o nedreptate ceea ce i se întîmplă, sper să existe căi de recurs. Nu îţi convine să plăteşti o amendă de 12 milioane de lei, dar una de 17 milioane de euro. Este o răzbunare din partea lui Chelsea".

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com