Adrian Mutu: "Sper ca lumea să mă ajute, nu să mă ia la mişto cu chete"

Mutu a sosit in tara convins sa nu renunte la nationala. Inainte de meciurile cu Franta si Austria, starul Fiorentinei a vorbit despre problemele pe care le are cu Chelsea si solutiile care au mai ramas pentru a-si putea continua viata sportiva.


Mutu este convins ca romanii nu au destui bani pentru a-l ajuta si asteapta o solutie salvatoarea din Italia. "Nu imi pot interzice dreptul la munca", este argumentul lui Mutu, care are de platit 17 milioane de euro celor de la Chelsea.
"Ma bucur ca am venit dupa mult timp. Sunt fericit. Sunt pregatit pentru Franta si Austria, speram sa fim sanatosi. Sunt jucatori de mare valoare la Franta, nu o sa ne fie usor. E important sa scoatem un rezultat bun pentru a profita de toate sansele pe care le avem pana la finalul campaniei. Nu stiu ce jucatori au fost convocati. Cred ca francezii joaca la fel ca in tur, au valoare si nu au ce sa schimbe. Ma simt bine, insa nu sunt in forma mea cea mai buna. Sper la fiecare meci sa progresez.
Sper sa fiu sanatos de acum incolo ca sa nu mai las loc la interpretari. In ultimul an am jucat putin si la Fiorentina si la nationala si ma rog la Dumnezeu sa nu ma mai accidentez. Moral sunt mai bine, astazi riscam sa fiu suspendat, insa dupa declaratiile celor de la Chelsea si ale celor de la TAS stiu ca acest lucru nu se va intampla, sunt mai usurat. Sper sa ajung la un consens cu cei de la Chelsea, e o enormitate sa dau atatia bani. Nu stiu 5 fotbalisti din lume care sa poata da 17 milioane in cash. Le multumesc celor din Firenze care mi-au scandat numele si m-au incurajat, am simtit ca nu sunt singur. Sper ca si cei de aici sa se comporte la fel, eu am gresit, insa mi-am cerut scuze si regret ce am facut
.Sper sa gasesc intelegere si sa se rezolve aceasta problema. Este vorba de dreptul meu la munca si nu imi poate fi luat. Cine s-a gandit la o cheta , aceasta nu este o solutie. Romanii nu sunt atat de bogati ca sa dea bani si pentru mine", a spus Mutu la sosirea in tara.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com