Ziarul ring: Mutu accepta sentinta, nu mai face recurs

Ştirile despre Adrian Mutu ţin în continuare prima pagină a ziarelor de sport din Italia. Suspendarea de nouă luni primită în cazul „Sibutramina” aprinde imaginaţia celor din Peninsulă, aşa cum declară impresarul fotbalistului, Victor Becali. Înjumătăţirea salariului sau un inevitabil transfer al „Briliantului” reprezintă câteva dintre subiectele abordate de presa din „Cizmă”.
Începând cu 1 mai şi până la sfârşitul suspendării de la finele lunii octombrie, Mutu va încasa la gruparea italiană un salariu cu 50% mai mic. Anunţul a fost făcut de „Corriere dello Sport” şi întărit de site-ul oficial al clubului, care precizează că a fost deja înaintată o cerere oficială către Colegiul Arbitral al Ligii Italiene.


Eu nu pot să comentez toate fabulaţiile care apar în presa din Italia. Eu nu mă pot lua după ce scrie pe site-uri, eu nu am fost înştiinţat, deci mă abţin să comentez”, a declarat Victor Becali pentru „ring”. În plus, impresarul fotbalistului l-a sfătuit pe Mutu, dar şi pe avocaţii acestuia să accepte sentinţa tribunalului CONI. „Acum am o problemă cu recursul la hotărârea CONI. Am vorbit şi cu Adi şi nu vom mai face recurs” - a mai spus agentul jucătorului.
Dorit peste Ocean
Pe de altă parte, „Gazzetta dello Sport“ anunţă că Mutu este, alături de Vargas şi Frey, unul dintre jucătorii importanţi la care Fiorentina este dispusă să renunţe. Mutu are 30% şanse să rămână în Italia. Americanii de la Red Bulls, unde mai sunt doriţi şi Raul, Henry sau Del Piero, nu vor să dea pe român mai mult de şapte-opt milioane de euro, sumă cu care Fiorentina nu este de acord. Ultimul cuvânt în această afacere îl are Cesare Prandelli, care îi va decide soarta lui Mutu în funcţie de planul pentru sezonul viitor.
„Poate săptămâna aceasta sau, cel târziu, cealaltă, o să mă întâlnesc cu stafful Fiorentinei şi o să ştim exact cum stau lucrurile. Dacă ar fi vreo ofertă clară, credeţi că eu nu aş şti, ar afla presa înaintea mea? Sunt doar fabulaţii!”, a afirmat Victor Becali pentru „ring”.
„Cel mai bine e să lăsăm sentinţa aşa şi să ne concentrăm pe viitor” - Victor Becali
550 de mii de euro va primi Adrian Mutu în lunile în care va sta pe bară din cauza suspendării, fiind salariul său înjumătăţit pentru această perioadă.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com