Mutu este luat la mişto: "Mi-am învăţat lecţia. Gata, nu mă mai c*c"

Suspendat 9 luni din cauza dopajului cu sibutramină, substanţă cu proprietăţi laxative conţinută de “Capsula de slăbit”, Adrian Mutu (31 de ani) a ajuns ţinta glumelor din RuttoSport, o publicaţie a fanilor Fiorentinei.



Adrian Mutu a fost luat la mişto de o parte a suporterilor Fiorentinei, care publică periodic, în provincia Toscana, un ziar de satiră sportivă, intitulat, sugestiv, Rutto Sport (n.r. - Râgâiala sportivă).

Ultimul număr al acestuia redă o declaraţie inventată a “Briliantului”, care face referire la problemele pe care i le-a cauzat sibutramina, substanţă cu proprietăţi laxative conţinută de “Capsula de slăbit”

"Scaune"... fenomenale

“Mi-am învăţat lecţia. Gata, nu mă mai c*c”, este afirmaţia atribuită atacantului român. În plus, cititorilor le este oferită şansa de a testa celebra pilulă care a dus la suspendarea “Briliantului”. “Încercaţi-le!!! Doar astăzi, un cadou fabulos pentru cititori! O cutie de «Capsula de slăbit»! Pentru «scaune»... fenomenale!”, este textul anunţului, aluzie la porecla lui Mutu, “Il Fenomeno”.

Pastilele de slăbit i-au adus numai necazuri lui Adrian Mutu

Cotidianul La Nazione a scris că preţul de vânzare al lui Mutu a scăzut de la 20 la doar 5 milioane de euro, din cauza suspendării de 9 luni.
Altfel, potrivit ziarului Gazzetta dello Sport, “Briliantul” le-ar fi mărturisit unor prieteni că se simte dator echipei Fiorentina şi oraşului Florenţa în urma scandalui de dopaj.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com