Mutu, suparat la intalnirea de ieri cu avocatii!

Laura Mutu, sora atacantului de la Fiorentina, a declarat ca Mutu era ingrijorat si suparat cand s-a intalnit joi seara cu avocatii sai pentru a-si pregati apararea!
"Am reusit sa vorbesc cu Adi spre miezul noptii, dupa ce a avut intalnirea cu avocatii. Evident ca era suparat, avand o recidiva nu risca doar o mustrare, risca o suspendare si atunci e ingrijorat. Eu am incredere in Adi, stiu ca de data asta nu a facut prostii. O sa fiu alaturi de el, poate cum nu am fost niciodata pentru ca, daca prima data a fost cu totul altceva, acum am siguranta ca este vorba despre o pastila de slabit si ca este altceva!" a declarat Laura Mutu pentru Sport.ro si www.sport.ro!

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com