Blog Sport.ro: "Datoriile lui Mutu"

Deja s-au scris mii de randuri despre ce a facut Mutu. Scuze ca n-am venit si eu mai devreme, dar imi cautam torta prin beci. Am gasit-o, am aprins-o si am plecat sa caut multimea furioasa, sa ma alatur lor si sa mergem apoi sa pedepsim vinovatul. N-aveam furca, dar m-am gandit ca gasesc un cetatean responsabil care sa fi venit cu doua si-mi poate imprumuta temporar una dintre ele. Pe drum, surprinzator, nu stiu cum se face ca m-am ratacit la niste bere. Cred ca ma incalzisem prea rau de la furia patriotica.


Fotbalistul Mutu are o datorie fata de propriul talent, de care si-a batut joc cu cele doua scandaluri de dopaj si cu atitudinea sa. Omul Mutu are o datorie fata de modul in care a stiut, sau mai bine zis n-a stiut, sa gestioneze succesul. Desi aici ne putem gandi ca multi dintre noi, daca la varsta adolescentei s-ar trezi brusc in lumina reflectoarelor, calare pe o gramada de bani si cu legiuni intregi de femei la picioare, nu ne-am descurca (mult) mai bine. Omul si fotbalistul Mutu au o datorie, de data asta nu morala, ci financiara, de aproximativ 17 milioane de euro fata de Chelsea. Rejudecarea procesului nu cred ca ii va aduce izbavirea, pentru ca probabil si acest ultim scandal va cantari mult.
Dar Mutu n-are nicio datorie fata de tara. Sportul in Romania in principal si performanta in sport in particular se fac in ciuda sistemului, nu datorita sistemului. Mutu n-are vreo datorie nici macar fata de suporterii echipei nationale. Cand iti spargi capul jucand pentru nationala si un stadion intreg te ia la injuraturi, nu mai ai nicio datorie fata de ei, ba din contra. Mutu nu e platit de tara, nu are un contract cu tara. Fiorentina poate sa-i ceara socoteala, ca il plateste, si scandalul afecteaza imaginea clubului si valoarea de piata a jucatorului. Ramane de vazut daca Pantaleo Corvino va aplica metodele lui Peter Kenyon.
Cei care inca mai insista ca Mutu a facut de ras Romania sa se intrebe intai ce au facut ca tara sa se mandreasca cu ei.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com