Caupa: "Mă bucur că Mutu mi-a ascultat sfatul şi nu va cere contraexpertiza"

Preşedintele Comisiei Antidoping din cadrul FIGC,Giuseppe Caupa, a declarat pentru Radio Blu, că situaţia lui Adrian Mutu nu este gravă şi că este mulţumit de faptul că jucătorul echipei Fiorentina i-a ascultat sfatul şi nu va cere efectuarea contraexpertizelor, informează violanews.com.

''L-am sfătuit pe Mutu să nu solicite efectuarea contraexpertizelor şi sunt mulţumit de faptul că jucătorul Fiorentinei mi-a ascultat sfatul. Substanţa incriminată are efecte dopante care mi se par irelevante. Controalele la care a fost supus Mutu pot fi cu ţintă sau obişnuite, dar sunt normale. La finalul fiecărui meci, pot fi desemnaţi sau pot fi traşi la sorţi doi jucători de la fiecare echipă pentru a fi supuşi unor teste antidoping. Pot exista situaţii în care anumiţi sportivi sunt monitorizaţi mai mult decât alţii, chiar pentru a preveni o recidivă", a spus Caupa pentru Radio Blu, citat de violanews.com.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com