Lelia Munteanu:De ce nu e porcu lu Mutu privighetoare

Huo, nebunilor!... Ce-aţi tăbărât toţi pe bietul băiat? E curat ca lacrima lui Băse. Mi-a zis mie o piţipoancă de pe HI5, care are aidiul lui de mess şi ştie ce vorbeşte. Ady e nevinovat.Cât de geoană poţi să fii ca să-ţi pisezi pastile când o ai pe Albă ca Zăpada întinsă pe noptieră?
Cum s-a întâmplat în realitate? A primit pachet de-acasă, de Sărbători. Atunci au început ghinioanele, că-n colet erau de-ale gurii. De-aici urmăriţi-mă cu atenţie: cine e obez în familia Mutu? Porcu. Era. Ce-a făcut defunctu? S-a purtat ca un porc, de unde şi numele, că altfel i-am fi zis privighetoare. A luat hapuri de slăbit, ce-a găsit şi el pe piaţă - sibutramine. Şi-a făcut socoteala că, dacă-şi menţine silueta, nu-l mai taie. L-au asomat fără milă. În dimineaţa fatidică, Briliantu a luat o jumară, şi-a administrat pe cale orală o bucăţică de şorici şi s-a dus la meci. De menţionat că, virgulă, cu două zile înainte, la antrenamente, dăduse un gol din afara stadionului, lovit de o euforie ciudată, după ce dimineaţa gustase un cârnat. P-ormă s-a mirat şi el cum a prins 70 pe oră din careul lui până-n careul lor şi-napoi. Şi tot aşa de douăzeci de ori. N-a dat atenţie. Pe 10 gennaio, la meci, a încercat să fie reţinut şi n-a marcat decât o dată. Apoi i-au făcut manevra cu antidopingu. L-au întrebat înainte, că-l cunoşteau: ai tras ceva pe nas? A răspuns cinstit: "No, dotttore!" (că acolo toţi sunt doctori). De când e şoriciu drog, ca să-l fi declarat la comisie? Porca miseria!
Normal că tre să facă şi proba B. Da' porcu delict e mâncat, fată, potrivit cu frumoasele tradiţii româneşti. Cum să le explici situaţia la italienii ăia care şi de Crăciun se-ndoapă cu penne ala mammarosa? Un avocat bun, de la etnografie şi folclor, poate l-ar scăpa.
Parcă nu ştiu că toţi sportivii-s pastilaţi? Am citit că şi ăia de la snooker consumă, ca să vadă bilele mai mari. Nu mai zic de ăia care fac ture prin Europa de tre să cauţi steroizi să-i opreşti din dat la pedale. Cu ce-a greşit Mutu, tot n-am înţeles.
Mai am o idee: cum a fost cu Cannavaro când l-au găsit pozitiv? A dat-o la-ntors - că l-a muşcat albina şi a trebuit să ia un antidot. N-am putea proba cu martori că l-a muşcat şi pe Mutu tarantela, tarantula, tagliatella? Şi i-a prescris doctoru un decoct cu sibutramină. La nevoie mă duc până la Coni şi recunosc că l-am muşcat io.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com