Mutu, executat pentru ca a rupt relatiile cu nasul de cununie?

Decizia luata in calcul de Federatia Romana de Fotbal pare sa fie una mai veche. Soarta Briliantului s-a pecetluit inaintea meciului Romania - Austria, cand jucatorul s-a impacat cu fostii sai impresari, incetand concomitent orice legatura cu Nicu Gheara.
Dupa 5-0 cu Serbia, toate tunurile au fost indreptate asupra lui Adrian Mutu. Lumea fotbalului vorbeste insa de o anumita premeditare in modul in care jucatorul Fiorentinei a fost lasat sa greseasca parca intentionat inaintea partidei de la Belgrad, fiind apoi pus la zid de toti oficialii Federatiei. Se pare insa ca posibila excludere a lui Mutu de la echipa nationala isi are radacinile in racirea relatiei dintre fotbalist si nasul sau, Nicu Gheara. Nu se stie exact motivul rupturii dintre cei doi, care pare sa se fi produs de luni bune, dar cert este ca impacarea dintre jucator si impresarii Victor si Ioan Becali a fost picatura care a umplut paharul. Mi-am luat mana de pe el, ar fi spus fostul jucator al Rapidului despre Mutu, dar lucrurile nu s-au oprit aici.



Cum se apara jucatorul?
Surse din lumea fotbalului sustin ca povestea in care Briliantul a fost implicat inaintea jocului cu Serbia, cand a fost surprins la restaurantul Spazio in compania lui Adrian Cristea, a doua fete si a unor prieteni, nu este intamplatoare. Mutu le-a marturisit apropiatilor ca este victima unei actiuni premeditate. Am fost acolo sa mancam. Fetele alea au venit dupa ce am ajuns noi. Pe filmare se si vede ca eu stateam intr-o parte, singur, la distanta de amandoua. Am baut numai apa plata. Una dintre fete se stia cu un prieten de-al meu, iar cealalta fata, acum am aflat si eu de prin ziare, este mare patroana la Ibiza. Tot incerca sa intre in vorba cu mine si imi tot spunea la masa ca ea a fost ospatarita la o discoteca de acolo si m-a servit la masa, cand eu eram in vacanta, s-ar fi confesat Mutu unor prieteni foarte apropiati. E greu de spus daca Nicu Gheara, rezident de ani buni la Ibiza, a trimis-o pe respectiva fata la locul si momentul respectiv, cu intentia de a-l compromite pe finul cu care a rupt orice relatie, dar un lucru da de gandit. Omul de afaceri este prieten la catarama cu Mircea Sandu, cei doi isi petrec concediile impreuna, iar modul in care jucatorul a fost pus la zid dupa meciul cu Serbia, ajungandu-se pana la a fi exclus din echipa nationala, ar putea fi legat si de acest lucru.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com