Gheară către Mutu: "Nu ţi-e ruşine? Ai făcut nenorociri!"

Adrian Mutu este din nou în centrul atenţiei din motive nepotrivite. După ce a fost surprins la o petrecere după catastrofa României de la Belgrad, "decarul" echipei naţionale a fost luat la rost de către naşul său, fostul fotbalist Nicu Gheară. Acesta din urmă l-a contrat dur pe atacantul Fiorentinei, spunând că a făcut multe prostii şi că a uitat că Nicu Gheară îi este naş. Redăm dialogul de la Fanatik.



Nicu Gheară: "Nu ţi-e ruşine? Îmi arunci mie în cârcă bălăriile pe care le faci tu? Eu te-am dus vreodată undeva? Ai facut nenorociri. Ai ajuns prin televiziuni, în ziare, mă bagi tu pe mine in ziar. Dacă ai ceva cu mine, când mă prinzi îmi dai două şuturi în fund. Ţine minte, mi-ai făcut multe prostii mie. Ai ajuns să fii şmecher. Tu eşti Adi Mutu. Uiţi cum te-am cununat. N-ai venit tu la mine când toţi te-au lăsat? Când ai dat mâna cu mine prima dată nu te-ai mai spălat o săptămâna.Lasă anturajul de care ţi-am spus! Trage de tine, mai ai doi-trei ani! "
Mutu: "Iţi spun Nicu Gheară de acum incolo, nu naş! Vezi că vorbeşti cum nu ar trebui să vorbeşti. Ţi-am cerut vreodată susţinerea? Astea că m-ai ajutat sunt în capul tău, măi naşule."

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com