Cel care l-a invitat pe Mutu la Novi Sad a vorbit ieri despre cât de cuminte este Adrian: "Un mare patriot"

Preşedintele clubului Voj vo dina Novi Sad, Ratko Buturovic (foto), cu care Adi a luat cina până la cinci dimineaţa, a ajuns purtătorul mesajului fotbalistului către poporul român şi către selecţionerul Răzvan Lucescu.



-Ce s-a întâmplat în hotel după meciul cu Serbia?
-A fost doar o cină prietenească, strict masculină, la care a luat parte şi avocatul lui Mutu. Acesta este motivul pentru care Adrian a ajuns în Novi Sad. Nu a fost vorba de nicio petrecere.
-Care este relaţia dumneavoastră cu Adrian Mutu?
-L-am întâlnit accidental pe Adrian, în timp ce acesta se afla în compania avocatului său. L-am văzut pentru prima dată în viaţa mea, dar, din seara aceea, îl consider un prieten adevărat.
"Mutu îşi iubeşte poporul"
-Mutu a părut prea fericit, dat fiind că tocmai suferise o înfrângere categorică…
-Nu! Domnul Mutu era foarte trist şi dezamăgit de înfrângere. Este un mare patriot, care îşi iubeşte poporul şi ţara. Apoi, Mutu a avut numai laude la adresa lui Răzvan Lucescu.
-Aţi discutat un posibil transfer la Novi Sad?
-E unul dintre cei mai buni jucători din Europa, o persoană minunată şi un patriot onest. Cine nu şi-ar dori să aibă un fotbalist ca el în echipă? Prin urmare, normal că mi-l doresc la echipă.
-Selecţionerul s-a supărat pe Mutu…
-Domnul Lucescu este cu siguranţă un antrenor foarte talentat şi mi l-aş dori la Novi Sad. România şi-a demonstrat calităţile contra Franţei şi îmi pare rău că nu v-aţi calificat la Campionatul Mondial. Românii sunt fraţii noştri ortodocşi şi le urez succes.
-Merită Adrian Mutu să nu mai fie chemat la naţională după meciul cu Serbia?
-Repet cuvintele pe care mi le-a spus Mutu: "Îmi pare foarte rău că i-am dezamăgit pe fanii mei şi pe Răzvan Lucescu". Le-a spus de câteva ori în acea seară. Mutu este un sufletist. Mi-a spus de asemenea că vreasă-şi încheie cariera în România, ca să ajute fotbalul din ţara sa şi că este onorat să joace în echipa naţională. Dumnezeu ar vrea ca noi toţi să ne iubim poporul aşa cum Adrian Mutu şi-l iubeşte pe al său!

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com