«Revenirea lui Mutu va crea o presiune»

Într-un interviu pentru ziarul Click, Răzvan Lucescu e în continuare ezitant atunci când vorbeşte de revenirea lui Mutu.



„El să joace la Fiorentina, să dea goluri şi voi fi nevoit să-l iau în calcul. Pe el, ca pe oricare altul. Eu acum nu-mi pot face un plan bazându-mă pe speranţa că Mutu va reveni omul şi fotbalistul pe care ni-l dorim cu toţii. Până la Mutu mai sunt şi alţii", spune Lucescu jr, care recunoaşte că întoarcerea „Briliantului" va aduce o presiune în plus: „Sincer, mi-e teamă că revenirea lui Mutu va declanşa o isterie în rândul presei şi că toţi paparazii din România îl vor urmări de când va pune piciorul în ţară şi până va pleca, că toate ziarele vor căuta să vadă ce gest a făcut, mi-e teamă că se va creea aşa o presiune suplimentară şi gratuită asupra lui şi implicit a echipei naţionale. Dar acesta nu e un motiv să nu-l chem la lot dacă va merita", a spus Răzvan.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com