Antrenorul Fiorentinei pune punct speculatiilor: Eu decid cand revine Mutu

Antrenorul Fiorentinei, sarbul Sinisa Mihajlovici, a tinut sa clarifice situatia lui Adrian Mutu, dupa ce presa italiana a scris ca atacantul roman va reveni in echipa de start a toscanilor.



"Mutu? Sa vedem cum se antreneaza, voi decide maine cine joaca si cine nu. S-a descurcat bine in ultimele cinci zile, dar va juca titular atunci cand voi spune eu. Decizia imi apartine!", a declarat Sinisa Mihajlovici la o conferinta de presa.

Antrenorul sarb a vorbit si despre zvonurile privind inlocuirea sa, declarand ca nu vrea sa se gandeasca la aceasta posibilitate cat mai are inca sanse sa redreseze echipa.

"Stiu ca sunt multi care si-ar dori sa aiba postul meu, dupa 20 de ani in fotbal cred ca am inteles destul de bine cum merg treburile pe aici.", a incheiat tehnicianul echipei "viola".

Daca Mutu va evolua in meciul Palermo -Fiorentina, programat duminica, de la ora 13:30, va bifa meciul cu numarul 100 in Serie A.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com