Nicu Gheară: "Mutu trebuie ajutat pentru că încă n-a spus totul în fotbal!"

Nicu Gheară, naşul lui Adrian Mutu, a declarat că dacă atacantul naţionalei evolua bine contra Serbiei, suporterii ar fi trecut cu vederea faptul că "Briliantul" a stat într.un restaurant până la 3 dimineaţa. Gheară neagă faptul că s-ar fi certat cu vârful Fiorentinei şi afirmă că Mutu trebuie ajutat să treacă peste perioada mai tulbure pe care o traversează deoarece acesta nu şi-a spus ultimul cuvânt în fotbal.


"Adrian Mutu a venit după acele accindetări, a fost şi problema cu amenda şi este normal să nu dea randament. Dacă Mutu marca două goluri cu Serbia, se uita că a petrecut înainte de meci. De la el s-a aşteptat mai mult, dar s-a uitat că el a trecut printr-o perioadă grea. Eu încerc să-l înţeleg problemele pe care le are. N-ar vrea nimeni să aibă 17 milioane de EURO în spate. Eu nu de acum îi spun şi am avut multe discuţii în ultimile 7-8 luni, însă m-am retras puţin. Îi spuneam aceleaşi lucruri de fiecare dată aceleaşi lucruri şi m-am retras puţin. Nu este adevărat că m-am certat cu el. M-am retras de lângă Mutu în momentul în care am văzut că nu mai pot face nimic pentru el. Mutu este un fotbalist de valoare, încă mai poate juca 3-4 ani. Mereu a fost în situaţii de genul ăsta, dar acum cred că tot răul e spre bine. Mutu trebuie ajutat pentru că încă n-a spus totul în fotbal. Pentru un sportiv, nu e bine să aibă un asemenea anturaj. Cei din jurul lui Mutu nu au treabă cu fotbalul şi mie nu-mi plac. Îl fac să nu se mai gândească la fotbal. A fost un duş rece acum şi el trebuie ajutat şi susţinut să meargă mai departe. " a declarat Nicu Gheară la sport.ro

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com