Adrian Mutu a sunat de 36 de ori pe telefoanele naţionalei, dar Răzvan Lucescu nu răspunde

Adrian Mutu l-a sunat ieri încontinuu pe Răzvan Lucescu. Selecţionerul nu i-a răspuns şi i-a transmis: "Caută-mă la Belgrad!"
Rezumatul dimineţii de ieri pentru Mutu s-ar reduce la 16 apeluri către Răzvan Lucescu, 10 pe telefonul lui Dan Apolzan şi încă 10 pe cel al medicului Pompiliu Popescu! În trecut, jucătorul nu le răspundea aproape deloc la telefon ultimilor doi!

"Un iresponsabil!"
Sesizînd că selecţionerul îl ignoră, Mutu i-a transmis prin intermediari că vrea să-şi ceară scuze. I-a expediat şi un SMS. Atunci, Lucescu i-a replicat ironic prin metodistul Dan Apolzan: "Caută-mă la Belgrad, acolo sînt!". În acest timp, cei din stafful echipei naţionale citeau dezvăluirile Gazetei despre party-ul la care a luat parte Mutu la Novi Sad, la cîteva ore după umilinţa suferită în faţa Serbiei. "Incredibil! Ce atitudine de om iresponsabil!", au fost reacţiile generale. Şi jucătorii au discutat îndelung despre filmul postat exclusiv pe www.gsp.ro.
Motivul sancţiunii
De asemenea, Lucescu şi colaboratorii săi erau revoltaţi că lumea a receptat sancţionarea lui Mutu ca o consecinţă a escapadei de la "Doi Cocoşi", dinaintea jocului de la Belgrad. Realitatea ar fi că motivele se leagă de atitudinea din teren a "Briliantului", de party-ul de la Novi Sad şi de evadarea din cantonament, fără să îşi ia rămas bun de la colegii săi: "E pe o pistă falsă şi are o atitudine ciudată pentru starea în care se află".
Telefonul lui Victor
La un moment dat, Răzvan Lucescu a fost sunat de Victor Becali. "Mi-a spus că Mutu mă caută să îmi ceară scuze. În Victor am încredere, e un tip corect", a explicat selecţionerul. Apoi, a apărut declaraţia jucătorului postată pe site-ul Fiorentinei: "Impresarul meu a vorbit cu Răzvan şi m-am liniştit. Declaraţiile i-au fost interpretate". Iar cei de la "naţională" au exclamat: "De fapt, asta vroia, să îşi spele imaginea în faţa italienilor!".
Plecare premeditată: şi-a luat golit camera de la Mogoşoaia!
"Nu înţeleg cum îşi poate imagina cineva prostia că am luat special cartonaş galben cu Serbia să nu joc la Piatra Neamţ", s-a revoltat Mutu. Tot ieri se comenta în anturajul echipei naţionale că Mutu şi-a luat toate bagajele la plecarea de la Mogoşoaia către Belgrad, ştiind că nu se mai întoarce în România pentru întîlnirea cu Feroe: "În filmuleţul de pe GSP apare în haine de stradă. Spre deosebire de el, Chivu, care fusese şi el eliminat, a venit la Bucureşti. În trening!".



Amicul Alex a fost şi la Novi Sad!În imaginile surprinse la party-ul dat de Ratko Buturovici la Novi Sad, Mutu apare alături de mai mulţi indivizi. Unul dintre ei, care se îmbrăţişează cu Buturovici, este acelaşi prieten al lui Mutu, Alex, care l-a însoţit şi săptămîna trecută la şpriţul de la Doi Cocoşi.
"Aici nu sîntem la un club, să dau pe cineva afară, cel mult eu pot să nu mai selecţionez. Pentru că nu poţi merge la drum cu astfel de atitudini iresponsabile"Răzvan Lucescu, selecţioner România
"Cînd o comiţi în timpul programului, e grav! Iar Mutu, după meciul cu Serbia, se afla încă în programul "Dumitru Dragomir, preşedinte LPF
"N-am fost la nici o petrecere la Novi Sad. Acolo mă aştepta Giovanni Becali. M-am dus şi cu avocaţii, să rezolv o problemă de afaceri. Nu i-am mai spus lui Răzvan fiindcă eram supărat""L-am sunat pe Răzvan, dar nu mi-a răspuns. O fi supărat. Pe rezultatul de la Belgrad, pe mine. Dar colaboratorii lui nu mi-au spus că nu voi mai fi convocat la«naţională». Să- mi spună în faţă" Adrian Mutu, jucător România

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com