Problemele „briliantului” par fără sfârşit. După scandalul de dopaj, Adrain Mutu este înlăturat de pe sticlele de apă minerală Perenna, care i-a plătit în urmă cu trei ani 100.000 de euro pentru a accepta asocierea numelui său cu producătorul de apă.
După ce, la începutul anului 2007, a primit câteva sute de mii euro pentru a deveni imaginea unei ape minerale produse în Banat, imaginea de băiat rău i-a venit de hac fotbalistului. Teodor Tuducan, unul dintre milionarii timişoreni în euro prezenţi în Top 300, a avut ideea ingenioasă de a crea o legătură între brandul de apă minerală pe care îl deţine şi atacantul echipei naţionale. Lucrurile au mers, pentru o vreme, destul de bine, până cand Adrian Mutu a început să îşi facă de cap.
După ce, la începutul anului 2007, a primit câteva sute de mii euro pentru a deveni imaginea unei ape minerale produse în Banat, imaginea de băiat rău i-a venit de hac fotbalistului. Teodor Tuducan, unul dintre milionarii timişoreni în euro prezenţi în Top 300, a avut ideea ingenioasă de a crea o legătură între brandul de apă minerală pe care îl deţine şi atacantul echipei naţionale. Lucrurile au mers, pentru o vreme, destul de bine, până cand Adrian Mutu a început să îşi facă de cap.
„Compania noastră a plătit, printre altele, pentru două poze cu internaţionalul suma de 100.000 de euro. Am ales să îi sponsorizăm ideile şi afacerile, pentru că Mutu a însemnat mult pentru români. Am greşit. Era un băiat frumos, serios, pur, la fel ca şi apa noastră”, a spus Sorin Iordănescu, director executiv al companiei de apă.
Puritatea apei, în contrast cu fotbalistul
După doi ani şi jumătate de contract, la finele anului 2009, compania a decis să nu mai pompeze bani în legătura cu Adrian Mutu. „Am efectuat mai multe studii din care a reieşit că brandul nostru, care între timp câştigase locul doi în lume ca puritate a produsului, era tras în jos de fotbalist. Nu am avut niciun glob de cristal în care să ghicim, dar am fost cu un pas înaintea vremurilor. Sigur Mutu va pierde din cauza scandalului cu dopajul, iar nicio companie nu îşi poate permite o asemenea reclamă negativă”, adaugă Sorin Iordănescu. Astfel, chipul lui Mutu a fost dat jos de pe etichete şi afişe, iar reclamele de la tv şi radio au fost oprite, în timp ce angajaţii de la fabrica de îmbuteliere, 27 la număr, au fost nevoiţi să îşi aleagă o altă imagine.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu