ULTIMA SANSA pentru Mutu! Piturca ii anunta REVENIREA la nationala: "A suferit mult! E marcator mai mare ca Hagi, vrea sa fie numarul 1"

Mutu zambeste din nou! Piturca il anunta ca poate reveni la echipa nationala chiar de la urmatorul meci din preliminarii!

  ULTIMA SANSA pentru Mutu! Piturca ii anunta REVENIREA la nationala: "A suferit mult! E marcator mai mare ca Hagi, vrea sa fie numarul 1"

Piturca spune ca Mutu poate spera din nou ca va fi golgeterul all time al Romaniei! Il poate depasi pe Hagi si spera sa intre in istorie!

"Am vorbit azi cu Mutu la telefon si mi-a zis ca a suferit foarte mult dupa toate astea! Ne cautam de doua zile la telefoane, azi am reusit in sfarsit sa vorbim. Mutu, asa cum e el, sufera pentru nationala. Isi dorea foarte mult sa dea goluri, vrea sa fie numarul 1. El e mai marcator ca Hagi! Gica era fotbalist de creatie. Mutu putea sa aiba goluri multe si sa fie si azi la echipe mari.

I-am zis eu lui ceva, dar nu pot sa spun ce. Voi vedea in perioada viitoare ce voi face. Ma voi consulta cu cei din stafful meu. Cred ca Mutu se poate intoarce la nationala, la fel ca si Tamas. Vedem cand, poate chiar la meciurile urmatoare!", a spus Piturca la gsptv.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com