Rezultate Bac 2011: Vezi cine va fi premiat de Mutu

Gălăţeanul Paul Luparu are cele mai mari şanse să câştige premiul oferit de Adrian Mutu pentru rezultate Bac 2011. Media acestuia a fost de 9.71. Pe locurile următoare se află două fete din Timişoara şi Sibiu, ambele cu medii de 9.46

"Nu mi-a venit să cred când am auzit câţi elevi au picat Bac-ul. Parcă mai bine se învăţa pe vremea mea. Până şi eu, care am urmat o carieră sportivă, n-am neglijat acest test. Îi mulţumesc tatălui meu, care, profesor fiind, nu m-a lăsat să fac această greşeală”, declara Adrian Mutu după prima sesiune a Bacalareatului.

Impresionat de rezultatele precare ale adolescenţilor noştri, Mutu a încercat să-i impulsioneze, oferindu-le şansa de a vizita Italia gratis: “Cel care va obţine cea mai mare notă la sesiunea din toamnă va primi un premiu din partea mea: o excursie la Cesena. Sâmbătă se urcă în avion, vine la mine, vizităm oraşul, luăm masa la restaurant, stăm la taclale.

REZULTATE BACALAUREAT 2011, TOP MEDII PE JUDEŢE, ÎNAINTE DE CONTESTAŢII

GALAŢI: Dan Luparu, 9.71

TIMIŞ: Marcela Lupu, 9.46

SIBIU: Cristina Creţu, 9.46

CĂLĂRAŞI: 9.35

DOLJ: 9.25

BIHOR: 9.06

BISTRIŢA - NĂSĂUD: 8.98

IALOMIŢA: 8.96

ARAD: 8.95

BUCUREŞTI: 8.95

MARAMUREŞ: 8.88

COVASNA: 8.86

HUNEDOARA: 8.81

CLUJ: 8.76

GORJ: 8.75

BUZĂU: 8.73

BOTOŞANI: 8.7

ARGEŞ: 8.7

SĂLAJ: 8.7

PRAHOVA: 8.58

CARAŞ SEVERIN: 8.56

DÂMBOVIŢA: 8.55

NEAMŢ: 8.51

BRAŞOV: 8.48

ALBA: 8.46

TELEORMAN: 8.43

VÂLCEA: 8.43

CONSTANŢA: 8.41

BRĂILA: 8.38

OLT: 8.30

IAŞI: 8.25

BACĂU: 8.21

HARGHITA: 8.06

ILFOV: 6.36

TULCEA, VASLUI, MEHEDINŢI, MUREŞ ŞI SUCEAVA FIE NU CENTRALIZASERĂ NOTELE, FIE NU AVEAU PROMOVAŢI

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com