Am fi învins Franţa cu Mutu şi Tamaş? "Prezenţa lor ar fi reprezentat un plus"

Naţionala României a încheiat la egalitate, scor 0-0, partida împotriva Franţei. La acest joc Victor Piţurcă nu a contat pe serviciile lui Gabi Tamaş şi Adrian Mutu, cei doi fiind excluşi după escapada din San Marino.

Fostul selecţioner al României, Răzvan Lucescu, crede că prezenţa celor doi ar fi fost de bun augur şi tricolorii ar fi putut să rişte mai
mult pentru a obşine victoria.



"Nu este un rezultat rău, dacă ne uităm la adversar, cu mulţi jucători de valoare. Mă întreb dacă am fi putut mai mult. Poate ar fi trebuit să riscăm mai mult, deşi nu ştiu dacă am fi obţinut mai mult. Cred că prezenţa lui Mutu şi Tamaş ar fi reprezentat un plus, chiar dacă am avut un câştig prin Chiricheş. Este doar părerea mea şi nu contează", a spus Răzvan Lucescu la Dolce Sport.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com