Paul Luparu, performerul Bac-ului de toamnă, are un motiv în plus de bucurie: a câştigat o întâlnire cu Adrian Mutu, la Cesena

Tânărul din Galaţi a obţinut cea mai mare medie din ţară - 9,71 - şi este mândru de realizarea lui. N-a ştiut de premiul pus în joc de fotbalistul echipei Cesena, dar spune că dacă va fi sunat de Mutu, va accepta invitaţia acestuia.

Paul Luparu este la a doua încercare, el provenind din promoţia de anul trecut.


"M-am ambiţionat şi am vrut să le arăt colegilor şi prietenilor că pot fi în stare să obţin rezultate bune. Mă simţeam eu oarecum discriminat", spune tânărul.

Pe de altă parte, mărturiseşte deschis că a avut şi o doză mare de noroc: "Am picat pe subiect!".

Lucrează în acest moment în domeniul farmaceutic şi speră să urmeze şi o facultate de profil.

Cât priveşte premiul pus în joc de fotbalistul echipei italiene Cesena, Paul Luparu spune că îl va accepta cu drag, chiar dacă îşi face probleme în legătură cu job-ul pe care îl are.

Recunoaşte franc că nu ştia nici măcar unde joacă Mutu, pentru că nu-i place fotbalul.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com