Mutu i-a dat gata pe italieni

Patronul echipei Cesena, Igor Campedelli, este in al noualea cer dupa prestatiile bune pe care Adrian Mutu le-a avut in meciurile de pregatire din aceasta vara.



"Ne-am atins tintele in perioada de mercato, ne-am intarit serios si am crescut nivelul tehnic. Mutu este un campion, l-am urmarit e foarte mult timp. Adrian este un talent mare si faptul ca am reusit sa il luam ne-a ajutat si in alte trensferuri deoarece Mutu este o carte de vizita importanta", a spus Igor Campedelli.

Adrian Mutu s-a transferat in aceasta vara la Cesena, venind din postura de jucator liber de contract dupa ce si-a reziliat pe cale amiabila intelegerea cuFiorentina.

La Cesena, Mutu are un salariu de 2 milioane de euro pe an, cu 500 de mii de euro mai putin decat la Fiorentina.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com